Naam:
Foto’s:
292
Video’s:

Over ons

Nadat we meer dan 7 jaar samen zijn, waarvan ondertussen al 1 jaar getrouwd, hebben we het geluk gehad al veel van de wereld te mogen ontdekken. Dit is echter nog maar een klein deeltje van wat we allemaal op ons verlanglijstje hebben.

Dat we dezelfde hobby's delen is een groot voordeel. Zo merkten we al snel dat op vakantie gaan en de wereld ontdekken een grote rol speelt in ons leven. Onze manier van reizen is enorm veranderd: van relaxvakanties met de ouders en broers tot backpackreizen met ons tweetjes. Samen hebben we India, La Reunion, Mauritius, Oman, Zuid-Afrika en andere Europese landen gezien.

I haven’t been everywhere, but it is on my list...

Over onze reis

Na eerder al het Aziatisch, Afrikaans en Europees continent te verkennen vonden we dat het tijd was om eens Zuid-Amerika aan te doen.

Na eindeloze gesprekken en vele dromen over een grote reis kunnen we eraan beginnen. We vertrekken voor een langere periode naar Peru, Bolivia en Argentinië. We genieten om de plaatselijke keuken te proeven, in contact te komen met lokale bevolking, onze grenzen te verleggen en veel variatie te hebben in cultuur en natuur...

Maandenlange voorbereiding gingen snel voorbij. We weten wat we willen zien en wat we willen doen, maar niets ligt vast. Wij zijn vrij om te doen en laten wat we willen. Dat is de beste manier om een land te ontdekken en ervan te genieten.

Het kriebelt, vele vragen over hoe we het zullen ervaren, maar we zijn er absoluut klaar voor!

Hasta luego!!

Bezochte landen

Wij hebben 28 landen (11%) bezocht:

Argentinië, België, Bolivia, Chili, Duitsland, Egypte, Estland, Frankrijk, Griekenland, India, Italië, Kroatië, Luxemburg, Marokko, Mauritius, Mexico, Montenegro, Nederland, Oman, Peru, Portugal, Réunion, Spanje, Swaziland, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika.